KTI:n asiakkaista 58 prosenttia on valmis suosittelemaan KTI:n palveluja kollegalleen tai yhteistyökumppanilleen. KTI:n palveluista vuonna 2020 korkeimman nettosuositteluindeksin ansaitsi Ylläpitokustannusvertailu, jolla aktiivisia suosittelijoita on peräti 70 prosenttia. Myös Kauppakeskusvertailu- ja Asuntovuokravertailupalvelun asiakkaista kaksi kolmasosaa arvioi suositteluhalukkuuttaan arvosanalla 9 tai 10. KTI:n avainasiakkaiden antama yleisarvosana KTI:n palveluista asteikolla 1-5 oli 4,1, ja parhaita arvioita saimme meille strategisen tärkeistä asioista – markkinatuntemuksestamme, luotettavuudestamme ja asiantuntijuudestamme.
Saimme asiakkailtamme myös rakentavia kehitysehdotuksia palvelujemme edelleen parantamiseksi, ja niiden parissa ponnistelemme innolla yhdessä asiakkaidemme kanssa myös tänä vuonna. KTI:n vuotuisiin, kesällä ja vuoden vaihteessa toteutettaviin asiakaskyselyihin vastasi yhteensä 100 avainasiakasta.
Lämmin kiitos palautteestanne!