Olemme julkaisseet Asiakastyytyväisyysvertailupalvelusta uuden KTI Online-version. Kiinteistösalkkusi ja kohteittesi kokonaistyytyväisyyden rinnalla pääset tarkastelemaan suositteluhalukkuutta ja nettosuositteluindeksiä (NPS). Asiakastyytyväisyysvertailussa on uusina toimintoina palveluntuottajien Online-raportti sekä asiakaspalautteiden analysointi sanapilvessä. Kehitystyö on jatkoa aiemmille Kiinteistöindeksi- ja Ylläpitovertailupalvelujen uudistamiselle, jossa tämän projektin jälkeen on vuorossa Vuokravertailupalvelu.Viimeksi mainittu tulee asiakkaidemme käyttöön kesällä 2019.

Lisätietoja palvelusta antaa Matti Heiskanen: matti.heiskanen(at)kti.fi

 

Suositteluhalukkuus ja nettosuositteluindeksi (NPS) kiinteistösalkussa ja kohteittain:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Avoimien palautteiden analyysi –sanapilvi:

 

 

 

 

 

 

 

×