Tämä sivusto käyttää seuraavia evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Lue lisää evästeet -sivultamme.
Asiakastyytyväisyysvertailu
Asiakastyytyväisyysvertailu on kiinteistösijoittajan ja -managerin työkalu vuokralaisten tyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen mittaamiseen ja vertailuun. Palvelu mittaa vuokralaisen
tyytyväisyyttä tilan ominaisuuksiin, vuokranantajaan tai tämän edustajaan sekä vuokrasuhteeseen
sisältyviin palveluihin. Palvelu mittaa ja vertailee myös vuokralaisten suositteluhalukkuutta (NPS).
Palvelu tuotetaan toimitiloille (toimisto-, liike- ja tuotannolliset tilat), kauppakeskuksille ja
asunnoille.
Asiakastyytyväisyysvertailu on kiinteistösijoittajan ja -managerin työkalu vuokralaisten
tyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen mittaamiseen ja vertailuun. Palvelu mittaa vuokralaisen
tyytyväisyyttä tilan ominaisuuksiin, vuokranantajaan tai tämän edustajaan sekä vuokrasuhteeseen
sisältyviin palveluihin. Palvelu mittaa ja vertailee myös vuokralaisten suositteluhalukkuutta (NPS).
Palvelu tuotetaan toimitiloille (toimisto-, liike- ja tuotannolliset tilat), kauppakeskuksille ja
asunnoille.
Palvelu sisältää
- Yrityskohtainen raportointi sektori- ja kohdetasolla sekä asiakkaan haluamilla luokitteluilla
- Vastaajatason palaute (kun saadaan lupa vastaajalta)
- Avoimet palautteet listattuna kohteittain ja luokiteltuna analysoituna
- Palveluntuottajien vertailu: omien palvelusopimuskumppanien saamat tulokset verrattuna muihin yritys- ja palvelukohtaisella tasolla
- Tulosten analysointi- ja palautetilaisuus
- KTI Online: Tiedot joustavasti haettavissa ja analysoitavissa verkkopalvelussamme.
Malliraportit
Käytä Asiakastyytyväisyysvertailua
- Asiakkuuksien johtamiseen ja asiakasuskollisuuden parantamiseen
- Asiakastyytyväisyyden mittaamiseen ja vertailuun kilpailijoihin nähden
- Vuokraustoiminnan ja asiakasrajapinnan kehittämiseen
- Omien tilojen, palvelujen ja asiakasrajapinnan johtamisen kehittämiseen
- Sisäiseen ja ulkoiseen viestintään, asiakasvuorovaikutukseen, imagon vahvistamiseen
- Palveluntuottajien ohjaamiseen ja palkitsemiseen
- Henkilöstön palkitsemiseen
Asiakastyytyväisyysvertailu perustuu
- 24 vuokranantajan aineistot
- 2 764 toimitilavuokralaisen puhelinhaastattelua, joissa vastausprosentti keskimäärin 65 %
- 5 534 asuntovuokralaisen vastausta, vastausprosentti keskimäärin 41 %
- 913 kauppakeskusvuokralaisen vastausta, vastausprosentti keskimäärin 34 %
Vuokranantajaa
0
Kauppakeskusvuokralaista
0
Toimitilavuokralaista
0
Asuntovuokralaista
0
Ota yhteyttä
Oletko kiinnostunut Asiakastyytyväisyysvertailusta? Kysy lisää, autamme mielellämme.